THE SOCIAL ROLE AND COMPETENCIES OF TEACHERS IN HIGHER EDUCATION BETWEEN THEORY AND TEACHING PRACTICE
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Acigan, Lj. “Problem podobnosti za nastavnički poziv”. U Savremene koncepcije i perspektive obrazovanja nastavnika. Novi Sad: Pedagoški zavod Vojvodine, 1979.
Alibabić, Š. “Univerzitetski profesor: naučnik i/ili nastavnik”. Andragoške studije 2 (2010): 79–100.
Anderson, W. L. and R. D. Krathwool. A Taxonomy for Learning, Teaching and Assessing (A Revision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives). New York: Longman, 2001.
Drucker, P. F. Innovation and Entrepreneurship: Practice and Principles. New York: Harper & Row, 1985.
Delors J. Obrazovanje – skrivena riznica. Beograd: Ministarstvo prosvete Republike Srbije, 1996.
Durkheim, E.Vaspitanje i sociologija. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, 1981.
Đorđević B. & J. Đorđević. Svojstva univerzitetskih nastavnika. Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, 1992.
Ivić, I. et al. Aktivno učenje. Beograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet, 1997.
Parsons, T. „The School Class as a Social System“. In Education, Economy and Society. Glencoe: Free press, 1961.
Gardner, H. Multiple Intelligences: The Theory in Practice. New York: Basic Books, 1993.
Gidens, E. Sociologija. Beograd: Ekonomski fakultet, 2003.
Hebib, E. “Reforma obrazovanja kao proces promena u cilju razvoja”. U Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku?, 182–188. Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije, 2019.
Macanović, N. “Kompetencije i društvo znanja”. U Društvo znanja, 7–19. Banja Luka, Beograd i Nikšić: Centar modernih znanja, Resursni centar za specijalnu edukaciju i Centar za bezbjedonosna, sociološka i kriminološka istraživanja Crne Gore – “Defendologija”, 2019.
Marković Krstić, S. and L. Milošević Radulović. Humanistička dimenzija obrazovanja mladih u kontekstu savremenih društvenih promena. Niš: Filozofski fakultet u Nišu, 2016.
Marković Krstić, S., L. Milošević Radulović, and N. Jovanović. “Univerzitetska nastava na Balkanu – između tradicionalnog i modernog”. U Kulturne orijentacije studenata i kultura mira na Balkanu, priredile D. Zaharijevski, G. Đorić i G. Stojić, 183–202. Niš: Filozofski fakultet u Nišu, 2014.
Marković, Ž. D. Globalizacija i visokoškolsko obrazovanje. Niš: Državni univerzitet Novi Pazar i Univerzitet u Nišu, 2008.
Meadows, D. H. at al. The Limits to Growth. A Report for the Club of Rome’s Project on the Predicament of Mankind. New York: Universe Books, 1972.
Mitrović, Lj. Sociološke marginalije na savremene teme. Novi Sad: Prometej, 2019.
Morin, E. Seven Complex Lessons in Education in the Future. Paris: UNESCO, 2002.
Reardon, R. E. “The Impact of Learning Culture on Worker Response to New Technology”. Journal of Workplace Learning 22, 4 (2010): 201–211.
Reich, K. Konstruktivistische Didaktik. Weinheim und Basel: Beltz, 2008.
Trivunović, B. “Komunikacione kompetencije univerzitetskih nastavnika”. Pedagoška stvarnost LXIII, 2 (2017): 120–131.
Trnavac, N. and J. Đorđević. Pedagogija. Beograd: Naučna knjiga, 1995.
DOI: https://doi.org/10.22190/FUPSPH2001045M
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN 1820-8495 (Print)
ISSN 1820-8509 (Online)