INTERPRETATION OF THE COMMEDIA DELL’ARTE CHARACTERS IN THE CARNAVAL, OP. 9, BY ROBERT SCHUMANN ‒ A PIANISTIC PERSPECTIVE
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bukurešlijev, A., (1962), Robert Šuman ‒ Život – delo – vreme (prev. Jelena Stojanović), Savremena škola, Beograd.
Chou, C., (1998), Aspect of historical background, literary influence, form and performance interpretation in Robert Schumann’s Carnaval, Ohio State University, Columbus.
Cortot, A., (ed.), (1946), Carnaval Op. 9, By Robert Schumann, Editions Salabert, Paris.
Despić, D., (2002), Harmonija sa harmonskom analizom, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd.
Donington, R., (1980), "Interpretation" in: The New Grove Dictionary of Music and Musicians, Macmillan, 9, London.
Ђокић, В., (2013), Облици испољавања програмности у Шумановим клавирским циклусима: Карневал оп. 9, Дјечије сцене оп. 15 и Крајслеријана оп. 16, Докторски уметнички пројекат, Универзитет уметности у Београду, Факултет музичке уметности, Београд.
Ђурђевић, Н., (2014), „Поетика извођаштва Иве Погорелића на примеру шесте сонате Сергеја Прокофјева”, Ивана Перковић (ур.), Mузиколошка мрежа / музикологија у мрежи, Зборник радова студената музикологије, Факултет музичке уметности, св. 5: стр. 457−466, Београд.
Heveler, K., (1990), Muzički leksikon, Matica srpska, Novi Sad.
Izbicki, P., (2012), Robert Shumann′s Illiness and Its Effect on His Music, University of West Florida, College of Arts and Sciences, Florida.
Lawson, D., (1997), Interpretations and performance practices of Robert Schumann's "Carnaval", Master of Music, University of Nebraska at Omaha.
Maxwell, C. and W. De Van, (1984), Schumann − Solo Piano Literature: A Comprehensive Guide: Annotated and Evaluated with Thematics, Maxwell Music Evaluation Books, Boulder.
Neergaard, B. B., (2017), Schumann as Aspiring Pianist: Technique, Sonority and Composition, Doctoral thesis, Royal College of Music, London.
Nejgauz, G. G., (1970), O umetnosti sviranja na klaviru (prevod Nina Misočko, Dragica Ilić), Umetnička akademija u Beogradu, Beograd.
Perrey, B. J., (2007), The Cambridge Companion to Schumann, Cambridge University Press, Cambridge.
Rosen, C., (1995), The Romantic Generation, Harward University Press, Cambridge.
Serdar, A., (2012), Razvoj pijanističke tehnike. Muzički centar Crne Gore, Podgorica.
Skovran, D. and V. Peričić, (1986), Nauka o muzičkim oblicima, Univerzitet umetnosti, Beograd.
Skovran, D., (1974), Programska muzika. u: Muzička enciklopedija 3, Jugoslavenski leksikografski zavod, Zagreb.
Шобајић, Д., (1996), Темељи савременог пијанизма, Светови, Нови Сад.
Šonberg, H., (2005), Veliki pijanisti, Nolit, Beograd.
Timakin, E. M., (1984), Vaspitanje pijaniste (prevela Olga Janković), Savez društava muzičkih i baletskih pedagoga Srbije, Beograd.
Вујаклија, М., (1980), Речник страних речи и израза (3. издање), Просвета, Београд.
Zlatar, J., (2016), Uvod u klavirsku interpretaciju, Jakša Zlatar, Zagreb.
DOI: https://doi.org/10.22190/FUVAM2202085S
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Print ISSN: 2466-2887
Online ISSN: 2466-2895