THE FUNCTION OF HARMONY IN MUSICAL DRAMATURGY: SONGS OF HADŽI TOMA AND ALIL IN THE MUSIC DRAMA KOŠTANA BY PETAR KONJOVIC
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Andreis, J., Cvetko, D., Đurić-Klajn, S., (1962), Historijski razvoj muzičke kulture u Jugoslaviji. Školska knjiga, Zagreb.
Ilić, I., (2007), Fatalna žena. Reprezentacije roda na operskoj sceni, Fakultet muzičke umetnosti, Beograd.
Milojević, M., (1933), "Tri opere Petra Konjovića". U: Muzičke studije i članci: druga knjiga. Izdavačka knjižnica Gece Kona, Beograd: pp. 56-78.
Mosusova, N., (1971), "O Koštani Petra Konjovića", U: Tuksar, S. (urednik). Arti musices 2. Muzikološki zavod Muzičke akademije, Zagreb: pp.153-166.
Peričić, V., (1968), Razvoj tonalnog sistema, Umetnička akademija u Beogradu, Beograd.
Stamatović, I., (2002), "Dramaturška funkcija Koštaninog pevanja u operi Petra Konjovića", TkH 3. Časopis za teoriju izvođačkih umetnosti. TkH centar za teoriju izvođačkih umetnosti, pp.78-87.
Tomašević, K., (2004), Srpska muzika na raskršću Istoka i Zapada. O dijalogu tradicionalnog i modernog u srpskoj muzici između dva svetska rata, Doktorska disertacija, Beograd, Fakultet muzičke umetnosti.
Tomašević, K., (2014), "Imagining the Homeland: The Shifting Borders of Petar Konjović’s Yugoslavisms", In: Melita M. and Samson J. (ed.), Serbian Music: Yugoslav Contexts. Institute of Musicology SASA, Belgrade.
Буловић, Б., (1998), „Хармонски језик и фолклор у делу Петра Коњовића”, Зборник Матице српске за сценске уметности и музику, Нови Сад, Марица Српска, стр. 22-23, 145-162.
Вујаклија, М., (1980), Лексикон страних речи и израза, Београд: Просвета.
Деспић, Д., (1999), „Хармонски језик и хорска фактура у Мокрањчевим делима”, У: Стеван Стојановић Мокрањац: живот и дело, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд.
Фогель, Я., (1982), Леош Яначек, Музыка, Москва.
Гуляницкая, Н. С., (1984), Введение в современную гармонию, Музыка, Москва.
Земцовский, И. И., (1971), „Фольклор и композитор”, У: Музыка и современность. Вып. 7, стр. 211-220.
Коњовић, П., (1947), Књига о музици: српској и славенској, Матица српска, Нови Сад.
Ярустовский, Б. М., (1953), „Нови Сад, Образ положительного героя в советской опере”, У: Советская опера: сборник критических статей, Музыкальное издательство, Москва.
DOI: https://doi.org/10.22190/FUVAM1901011M
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Print ISSN: 2466-2887
Online ISSN: 2466-2895