THE IMPORTANCE OF LISTENING TO MUSIC IN THE MUSIC CLASSROOM
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Djordjević, B., (2008), Muzička umetnost kao sredstvo estetskog vaspitanja u razrednoj nastavi. Norma, 13(3), 133‒148.
Djordjević, B., (2009), Odnos učenika razredne nastave prema muzičkoj umetnosti, Норма, XIV, 1 Сомбор, Педагошки факултет, 39‒50.
Hallam, S., (2012), Music psychology in education. London, Institute of Education Press.
Hospers, J., (1982), Understanding the Arts, Pearson College Div.
Ивановић, Н., (2007), Методика општег музичког образовања за основну школу. Броград, Завод за уџбенике.
Juslin, P. & Sloboda, J.,( 2001), Music and emotion: Theory and research, New York, Oxford University Press.
Leman, A., Sloboda Dž. i Vudi, R., (2012), Psihologija za muzičare. Razumevanje i sticanje veština, Beograd, Univerzitet umetnosti Beograd – Fakultet muzičke umetnosti i Psihopolis.
Mirković-Radoš, K., (2010), Psihologija muzike. Beograd, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva.
Madsen, C., (1997), Emotional response to Music, Psychomusicology 16, 59‒67.
Митровић, Д., (1967), Естетски доживљај. У Педагошки речник 1 (стр. 305). Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Панић, В., (1998), Речник психологије уметничког стваралаштва, Београд, Завод за уџбенике и наставна средства.
Perlovsky, L., (2010), Musical Emotions: Functions, origins, evolution, Physics of Life Reviews 7, 2–27.
Pravilnik o nastavnom planu za prvi, drugi, treći i četvrti razred osnovnog obrazovanja i vaspitanja i nastavnom programu za treći razred osnovnog obrazovanja i vaspitanja [The Rulebook on the Curricula for the First, Second, Third and Fourth Grade of Primary Education and the Syllabus for the Third Grade of Primary Education] („Sl. glasnik RS ‒ Prosvetni glasnik”, br. 1/2005, 15/2006, 2/2008, 2/2010, 7/2010, 3/2011 ‒ dr. pravilnik, 7/2011 ‒ dr. pravilnik, 1/2013, 11/2014, 11/2016 i 12/2018).
Pravilnik o planu nastave i učenja za prvi ciklus osnovnog obrazovanja i vaspitanja i programu nastave i učenja za prvi razred osnovnog obrazovanja i vaspitanja [Rulebook on the Curriculum for the First Cycle of Primary Education and the Curriculum for the First Grade of Primary Education] („Sl. glasnik RS ‒ Prosvetni glasnik”, br. 10/2017, 12/2018, 15/2018, 18/2018, 1/2019 i 2/2020).
Pravilnik o programu nastave i učenja za drugi razred osnovnog obrazovanja i vaspitanja [Rulebook on the Curriculum for the Second Grade of Primary Education] („Sl. glasnik RS ‒ Prosvetni glasnik”, br. 16/2018 i 3/2019)
Pravilnik o programu nastave i učenja za treći razred osnovnog obrazovanja i vaspitanja [Rulebook on the Teaching and Learning Program for the Third Grade of Primary Education] („Sl. glasnik RS ‒ Prosvetni glasnik”, br. 5/2019, 1/2020 i 6/2020)
Pravilnik o programu nastave i učenja za četvrti razred osnovnog obrazovanja i vaspitanja [Rulebook on the Teaching and Learning Program for the Fourth Grade of Primary Education] („Sl. glasnik RS ‒ Prosvetni glasnik”, br. 3/2006, 15/2006, 2/2008, 3/2011 ‒ dr. pravilnik, 7/2011 ‒ dr. pravilnik, 1/2013, 11/2014, 11/2016, 7/2017 i 12/2018)
Rojko, P., (2012), Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi), Zagreb, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera.
Соколовић Игњачевић, М., (2019), Слушање музике у оквиру предшколског образовања у програмским документима и стручним публикацијама у Србији од краја XIX века до данас, Artefact Vol. 5, No.1, 45–61.
Тупањац, А., Б. Богуновић, Н. Ивановић, Ј. Ђуровић, З. Тубин, Д. Нешић, (2010), Образовни стандарди за крај обавезног образовања за предмет Музичка култура, Република Србија, Министарство просвете и Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд.
Vukasović, A., (1990), Pedagogija. Zagreb: Sveučilišni udžbenik.
Zdravić Mihailović, D., (2020), Estetski doživljaj u nastavi muzike, Niš, Univerzitetska biblioteka „Nikola Tesla“, Fakultet umetnosti u Nišu.
https://www.ubnt.ni.ac.rs/images/pdf/Udzbenici/Estetski%20do%C5%BEivljaj%20u%20nastavi%20muzike.pdf
DOI: https://doi.org/10.22190/FUVAM2201033R
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Print ISSN: 2466-2887
Online ISSN: 2466-2895