METHODS FOR TEACHING HARMONY AND COUNTERPOINT IN SECONDARY MUSIC SCHOOLS IN THE REPUBLIC OF SERBIA
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Belković, M., (2009), „Metodički postupci u nastavi Harmonije“ THEORIA, godina XI, broj 11. Zagreb: Hrvatsko društvo glazbenih teoretičara, 10−11.
Dutina, V., (2016), "Praktične vježbe u savladavanju nastavnih sadržaja iz predmeta harmonija", U: Sonja Marinković i Sanda Dodik (ured.), Vlado S. Milošević – etnomuzikolog, kompozitor i pedagog. Tradicija kao inspiracija (tematski zbornik). Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, Akademija nauka i umjetnosti Republike Srpske i Muzikološko društvo Republike Srpske, 592−606.
Ђорђевић, М. и Ничковић, Р., (1990), Педагогија, Просвета, Ниш.
Filipović, N., (1977), Didaktika 1, IGKRO „Svjetlost“, OOUR zavod za udžbenike, Sarajevo.
Hodžić, R., (2015), Harmonijska komponenta u muzičkoj-odgojno obrazovnoj vertikali. U: Vito Balić i Davorka Radica (ured.). Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4, Sinteza tradicionalnog i suvremenog u glazbenom odgoju i obrazovanju 21. stoljeća (Zbornik radova). Split: Umjetnička akademija u Splitu, 279–290.
Kiš Žuvela, S., (2015), "Analitičko slušanje glazbe na nastavi harmonije", U: Vito Balić i Davorka Radica (ured.), Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4, Sinteza tradicionalnog i suvremenog u glazbenom odgoju i obrazovanju 21. stoljeća (Zbornik radova), Split: Umjetnička akademija u Splitu, 267−278.
Нагорни Петров, Н., (2017), "Место и улога наставног предмета хармонија у оквиру средњег музичког образовања на територији Републике Србије", У: Маринковић, С., Додик, С. и Панић Кашански, Д. (Ур.) Зборник радова са научног скупа Владо С. Милошевић: етномузиколог, композитор и педагог, Традиција као инспирација. Бања Лука: Академија умјетности у Бањој Луци, Академија наука и умјетности Републике Српске, Музиколошко друштво Републике Српске, 399−406.
Nagorni Petrov, N., (2022), "Place and concept of the school subject Harmony in secondary music education", Teme, Vol. XLVI, Nо: 2, April June 2022, 417−435.
Правилник о плану и програму наставе и учења уметничког образовања и васпитања за средњу музичку школу, „Службени гласник РС”, бр. 88/17, 27/18 – др. закон, 10/19 и 6/20.
Petrović, T., (2011), Zašto i kako poučavati harmoniju? THEORIA, godina XIII, broj 13. Zagreb: Hrvatsko društvo glazbenih teoretičara, 27−32.
Radičeva, D., (2008), Uvod u metodiku nastave solfeđa, Akademija umetnosti u Novom Sadu, Novi Sad, Muzička akademija Istočno Sarajevo.
Стојановић, Д., Милошевић, И., (2020), Методика наставе контрапункта за студенте студијског програма мастер академских студија – Музичка теорија, Универзитет у Нишу, Факултет уметности у Нишу, Студентски културни центар Ниш.
Трнавац, Н., Ђорђевић, Ј., (2002), Педагогија, Научна књига нова, INFO HOME, Београд.
Trnavac, N., Đorđević, J., (1995), Pedagogija, Naučna knjiga Komerc, Beograd.
Vidulin-Orbanić, S. i Duraković, L., (2012), Metodički aspekti obrade muzikoloških sadržaja, Mediji u nastavi glazbe, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za glazbu, Pula.
Вилотијевић, М., (1999), Дидактика – организација наставе, Завод за уџбенике и наставна средства и Учитељски факултет. Београд.
Вилотијевић, M., Ђурић, Ђ. и Влаховић, Б., (1996), Приручник за припремање стручног испита приправника наставника, стручних сарадника и васпитача (књига прва), Култура, Београд.
Влаховић, Б., (2001), Путеви иновација у образовању – тражење новог образовања, Едука, Београд.
Živković, M., (1979), Metodika teorijske nastave, skripta, Fakultet muzičke umetnosti, Beograd.
Живковић, М., (2006), "Логика у настави хармоније", Наслеђе, 4: 159−166.
DOI: https://doi.org/10.22190/FUVAM230415007N
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Print ISSN: 2466-2887
Online ISSN: 2466-2895